tiistai 6. toukokuuta 2008

Mä olen jo kokonaista neljä kuukautta vanha...

No niin nyt on sitten vappu takana ja kesä edessä! Kohta päästään nautiskelemaan äipän kanssa kesäpäivistä, kun se vaan sais ne kouluhommansa kuntoon ja työt tehtyä... On se muka niin kovin kiireinen aina :) Mun sanaa se kyllä uskoo, vaikka olenhan mä edelleenkin tällainen sintti. Strategiset mitat ovat tällä hetkellä 65 cm ja 6,5 kiloa! Aikasta sopusuhtainen olen ja vielä söpökin!

Mumminkin taisin kietoa viimeistään tänään visusti pikkusormen ympärille, kun se ei meinannut millään raaskia lähteä mun luota. Äiti puolestaan huiteli koulussa ja lääkärissä kokonaista 3 tuntia ja mummi piti mulle seuraa sen aikaa.

Viikonloppuna oli muuten aivan ihana keli! Oltiin takapihalla puuhamaton kanssa, kuvakin sen todistaa. Ehdittiinhän me sitten lauantaina olla tupareissakin ja kun kauan odotetun vauvauinnin vuoro tuli, niin mä olin jo ihan puhki, eikä uimisesta tullut mitään. Ens kerralla sitten sukelletaan ;)

Ei kommentteja: