sunnuntai 18. toukokuuta 2008

Kovat jätkät pistää perunasosetta poskeen :)

Huomentapäivää!
Äippä pistää kyllä mun maailman ihan mullin mallin aina kun olen saanut jonkinlaiset rutiinit ja systeemit muka toimimaan... Nyt on sitten porkkanaperunasose vaihtunut pelkkään perunaan ja arvaatkaaapa vaan, onko siinä perunan maussa vähän totuttelemista sen makean porkkanan maun jälkeen! Ja ne pienen pienet perunan palatkin tuottaa vähän ongelmia, kun olen Piltti-sosetta maistellut ja nyt sitten äippä on ryhdistäytynyt ja keitellyt ja muussannut itse perunat ja lisännyt joukkoon vähän äidinmaitoa! Ehkä mä vielä joku päivä syön perunasosetta ihan hymyssä suin! Toivossa on hyvä elää :) No, tästä järkytyksestä seuraavaan... Mut on nimittäin laitettu öiksi ihan omaan huoneeseen, kun kuulemma meluan niin kovin, ettei kukaan pysty siinä vieressä nukkumaan. Tota mä en kyllä itse usko, mutta ihan tyytyväinen olen omaan rauhaan! Ja voin sanoa, että aikasta hyvin on nukuttanut! Yksikin yö vetäisin hirmuisen unipätkän iltakahdeksasta ihan aamuviiteen saakka, ennen kuin vielä hirmuisempi nälkä yllätti. Nyt täytyy taas ottaa aamupäikkärit ennen kuin saan sitä paljon puhuttua sosetta maistella! Kuulemisiin :D

Ei kommentteja: