keskiviikko 10. syyskuuta 2008

kahdeksan kuukautta ja kahdeksan kiloa täyttä energiaa!

Moikka!
Neuvolassa käynnistä on jo pari viikkoa aikaa, mutta eiköhän mun strategiset mitat ole edelleen kutakuinkin samanlaiset kuin neuvolan tädin luonakin: pituutta 71 senttiä ja painoa himpun verran alle 8 kiloa (7900g) ja päänympäryskin ihan viisasten luokkaa eli 44,7 senttiä.

Mitäs muuta mulla olis mielessä... hmm. No, aineski mä tykkään kovasti kontata ja roikkua isojen ihmisten housujen lahkeissa ja treenaankin kovin myös seisomista kaikkea tukevaa vasten. Välillä tulee ihan vääriä luuloja omista taidoista ja sitten sen seurauksena otsaan ilmestyy kuhmu! Se ei ole kovin kivaa, se kuhmujen kerääminen siis, mutta kyllä mä olen jo jotakin oppinutkin niiden ansiosta. Ja uskon kyllä, että niitä piisaa vielä vaikka kuinka tässä varoisi askeleitaan ja vähän rauhoittuisi.

Sellaista vielä tässä ennen kuin kala-ateria kutsuu, että mummi hoitaa mua nykyisin aina muutamana päivänä viikossa, kun äippä yrittää tehdä kouluhommia ja käy luennoilla. Ihan kivaa vaihteluahan se on, ettei aina tartte äipän kanssa leikkiä! Ja voi, mä niin rakastan sitä hetkeä kun iskä astuu ovesta sisään ja meillä alkaa poikien iltariekkuminen :)

Ei kommentteja: