perjantai 11. huhtikuuta 2008

Torvea painetaan tööt tööt tööt...

Muskarilaulut on niin mukavia, että ne soi päässä vielä monta päivää muskarin jälkeenkin! Viikko on taas hurahtanut kovaa ohitse ja huomenna on luvassa toinen vauvauintikerta. Sitä jo malttamattomana odotellaan, vaikka taitaa sukeltaminen olla edessä vasta ensi kuussa. Äippä kyllä testasi mun sukellustaitojani jo heti ekalla kerralla, mutta kuulemma ihan vaan vahingossa. Uskoiskohan sitä... Mitähän kaikkea sitä onkaan tapahtunut sitten viime näkemän. Täytyy ihan hetki miettiä. No juu, vaari kävi taas minua moikkaamassa, siitä todisteena tuo kuvakin! Näytän siinä vähän säikähtäneeltä, on varmaan puklu yllättänyt, kun yleensä me vaan nauretaan vaarin kanssa. Niin ja muuten viikko on mennyt ihan rutiinilla, muskarit ja kahvitteluhetket Empun kanssa on ihan arkipäivää :) Tänään tehtiin äipän kanssa reissu Osuuspankkikeskukseen viihdyttämään pankkitätejä ja nehän viihtyivät hyvin mun ympärillä, olen mä sen verran seurallinen kaveri!

Ei kommentteja: