keskiviikko 6. helmikuuta 2008

Tässä minä nyt olen!

Synnyin täsmällisesti laskettuna aikana eli Loppiaisena, 6. tammikuuta 2008. Syntymäpäiväni on siis aina pyhäpäivä! Luonteeltani olen hellyyttävän tempperamenttinen, mutta hyvähän se on jo pienenä oppia pitämään puolensa :) Heti ensi metreiltä alkaen olen ilmoittanut asiani kovaan ääneen. Ei siis ole epäilystäkään siitä, etteikö minua olisi kuunneltu. Lempipuuhaani on rinnalla nukkuminen ja syöminen, tietenkin! Pidän suuresti myös kylpemisestä. Ai niin, tällä hetkellä minulla on vielä monta kutsumanimeä: Oskari, Axl, Lukas, Pikkumies... no siinä muutama niistä. Äiskälle olen Pikku Prinssi ja siitä tämä blogikin sai nimensä. Odottelen jo innolla ristiäisiä, jotta tämä nimiasiakin saataisiin kuntoon ja kaikki kutsuisivat minua oikealla nimelläni, joka jääköön vielä salaisuudeksi :)

Ei kommentteja: